4 z 7

Nu Mu - stereofoniczny kompresor/limiter lampowy

Nu Mu - stereofoniczny kompresor/limiter lampowy
Charakterystyki dynamiczne kompresji na bazie wzmacniacza o zmiennej transkonduktancji różnią się od charakterystyk klasycznych procesorów typu VCA czy FET. W kolejności widzimy tu: 1 – kompresja z progiem ustawionym na 50%, 2 – limiter z progiem 50%, 3 – kompresor z progiem 75%, 4 – limiter z progiem 75%, 5 – kompresor z progiem na minimum, 6 – limiter z takim samym ustawieniem, 7 – kompresor w trybie Hip z minimalnym progiem, 8 – kompresor w trybie Hip z progiem 50%. Charakterystyki są stosunkowo łagodne i poza ekstremalnie ustawionym limiterem nie ma w nich wyraźnego kolana charakterystyki. Nachylenia tłumienia są do siebie relatywnie zbliżone, ale różnią się miejscami rozpoczęcia procesu kompresji. Ciekawie prezentuje się krzywa Hip, która do wartości -15 dB przebiega wzdłuż linii wyznaczającej Ratio 1:1, następnie na odcinku 8 dB wykazuje się współczynnikiem kompresji 2:1, by przy poziomie - 7 dB przejść w tryb 1:1 z 3-decybelowym, stałym tłumieniem sygnału wyjściowego względem wejściowego.
Nu Mu - stereofoniczny kompresor/limiter lampowy
Nu Mu - stereofoniczny kompresor/limiter lampowy
Nu Mu - stereofoniczny kompresor/limiter lampowy
Nu Mu - stereofoniczny kompresor/limiter lampowy
Nu Mu - stereofoniczny kompresor/limiter lampowy
Nu Mu - stereofoniczny kompresor/limiter lampowy
Nu Mu - stereofoniczny kompresor/limiter lampowy