Więcej...

Magazyn Estrada i Studio Maj 2015

Wydanie elektroniczne

Pobierz magazyn już teraz

Prenumerata

E-prenumerata

Redaktor Naczelny poleca

Nic tak nie przyciąga uwagi słuchaczy jak interesująca mikroedycja czy zagrania na pograniczu muzycznego fałszu.  W majowym numerze EiS przeczytacie, posłuchacie i zobaczycie jak współcześni twórcy stosują technikę glitch do kreowania ciekawych efektów zacięcia, stukania, zapętlenia, trzasków, mash-upów i innych dziwnych dźwięków.

 

Pokażemy Wam też jak zaoszczędzić moc obliczeniową komputera, w jaki sposób Bob Dylan nagrał swoją najnowszą płytę, a na krążku DVD (dołączonym do wydania papierowego) znajdziecie fantastyczne sample i pełną wersję analizatora Vengeance-Sound Scope.

Spis treści w magazynie

TECHNOLOGIA

Pocięte dźwięki

Wyciśnij więcej z CPU komputera

Pełna wersja na DVD Vengeance-Sound Scope

Sample z serii VIP Brodanse

NOWE BITY

Michał Lewicki, SYNY

MUZYKA

Czy realizatorzy dźwięku mają prawo do tantiem?

WARSZTATY

Ableton Live 9

Logic Pro X

Cockos Reaper

ROZMOWY

Sekrety realizatorów. Al Schmitt: Bob Dylan – Shadows In The Night

Lime Ears

Krzysztof Duda

TESTY

Akai APC40 MK II, APC Key 25, APC mini. Kontrolery dla Ableton Live

APS Klasik. Aktywne monitory studyjne

Behringer X AIR XR18. Cyfrowy mikser

Black Lion Audio Auteur. Dwukanałowy przedwzmacniacz mikrofonowy

Boss VE-1. Procesor wokalowy

dbx 676. Monofoniczny tor sygnałowy

Earthworks SR20. Mikrofon pojemnościowy

Light4Me 4-Eye Moving Head, Moving Beam Bar. Oświetlenie LED

Pioneer HDJ-C70. Nauszne słuchawki didżejskie

Røde NTR. Aktywny mikrofon wstęgowy

STAŁE RUBRYKI

Wstęp

Zaprenumeruj

Mieszanka

POP – pytania, odpowiedzi, porady

Płyty

Rynek

Spis DVD