Mieszanka
Testy
Wideotesty
Technologia
Rozmowa
Tutoriale
Warsztat
Nowe Bity
Magazyn
Forum
Płyty
Newsletter
Kontakt
Więcej...
grudzień 2020
Nowe wydanie
Kup teraz
Estrada i Studio
grudzień 2020
Wydanie drukowane
Zamów już dziś
najnowszy numer
16,50 zł
Kup wydanie drukowane
Wydanie elektroniczne
Pobierz magazyn w formacie
cyfrowym
13,20 zł
Kup wydanie elektroniczne
Prenumerata
Zamów
Przejrzyj ten numer
Mieszanka
Testy
Wszystkie
Sprzęt studyjny
Sprzęt estradowy
Oświetlenie
Oprogramowanie
Akustyka
Inne
Wideotesty
Technologia
Rozmowa
Tutoriale
Warsztat
Wszystkie
Ableton Live
Bitwig Studio
Logic Pro X
Synchro Arts Revoice Pro
Presonus Studio One
Finale
Cherry Audio Voltage Modular
VCV Rack
Cockos Reaper
Native Instruments
Nowe Bity
NOWE BITY
Duch w maszynie
Co słychać?
Nowe Bity 2.0
Wideo
Magazyn
Forum
Płyty
Newsletter
Kontakt
nowe wydanie
grudzień 2020
Kup teraz
Zostań w domu, zamów taniej!
Nie wychodź z domu i zamów online swoje ulubione pisma
20% taniej
. Skorzystaj z kodu rabatowego:
czytajwdomu
NOWE BITY
Duch w maszynie
Co słychać?
Nowe Bity 2.0
Wideo
Duch w maszynie
Dlaczego tak bardzo czekamy na Polyend Tracker?
Polyend Tracker, określany jako "Standalone Audio Workstation", to nowoczesny groovebox inspirowany klasycznym oprogramowaniem do tworzenia muzyki. Je...
Dlaczego wszystko jest dziś niedokończone?
Doskonale pamiętam dzień, który zdefiniował moją muzyczną twórczość na następne sześć lat. Był to mroźny dzień w listopadzie 2011 roku, kiedy kurier d...
Dlaczego to dobrze kiedy interfejs instrumentu nas ogranicza?
Zdecydowana większość producentów muzycznych posiada własne metody obsługi używanych przez siebie instrumentów. Czują się z tym komfortowo, ponieważ p...
Dlaczego warto produkować repliki klasycznych instrumentów?
Nasze przewidywania nie są poparte żadną miarodajną statystyką ale wydaje się nam, że gdyby przeprowadzić ankietę w której spytalibyśmy producentów o...
Po co nam Eurorack?
W poprzednim felietonie wspomniałem o tzw. Euroracku i myślę, że warto będzie nieobeznanym z tematem wyjaśnić, czym jest ten format i dlaczego, moim z...
Maciej Polak - Piękno systemów zamkniętych (Felieton)
Zapraszamy do lektury tekstu autorstwa Macieja Polaka, rozpoczynającego w ten sposób cykl felietonów, które będą regularnie ukazywać się na naszej str...
5 z najbardziej niedocenianych instrumentów z lat 80-tych
Odrobinę na przekór codziennym informacjom o nowych instrumentach postanowiliśmy na moment zwolnić i cofnąć się do lat 80., kiedy to powstało wiele ni...
AKAI MPC (cz. II)
W drugiej części naszego tekstu o serii AKAI MPC nieco odchodzimy od jej hip hopowego dziedzictwa. Oddajemy głos producentom, których twórczość nie je...
AKAI MPC (cz. I)
W cyklu „Duch w maszynie” będziemy opowiadać o narzędziach, które w swoim czasie zrewolucjonizowały sposób produkcji muzyki a tym samym istotnie wpłyn...
Druga Strona. O miejscu kasety na rynku fonograficznym
Od kilku już lat w sezonie ogórkowym można natrafić w mediach na wzmianki o powrocie taśmy magnetofonowej. Zwykle utrzymane są w tonie ciekawostek ze...
Kursy
Produkcja muzyczna...
Cena:
50.00 zł
Produkcja muzyczna...
Cena:
120.00 zł
Bitwig Studio od...
Cena:
55.00 zł
Sound Forge od...
Cena:
40.00 zł
Kontakt 5 Kompedium
Cena:
60.00 zł
Estrada i Studio
Newsletter
Krótko i na temat, zawsze najświeższe informacje
Zapisz się
Audio
13,90 zł
Kup teraz
Gitarzysta
12,80 zł
Kup teraz
Perkusista
15,50 zł
Kup teraz
Estrada i Studio
16,50 zł
Kup teraz
Estrada i Studio Plus
38,50 zł
Kup teraz
Live Sound & Installation
8,90 zł
Kup teraz
Domowe Studio - Przewodnik
19,50 zł
Kup teraz