Antelope Audio z funkcją Immersive Audio dla Galaxy 32 Synergy Core
Antelope Audio wprowadza zgodną z formatem Atmos funkcję monitorowania dźwięku przestrzennego i immersyjnego, a także kalibracji głośników dla Galaxy 32 Synergy Core.
Antelope Audio, wiodący producent profesjonalnych narzędzi do produkcji muzyki, takich jak interfejsy audio, mikrofony modelujące i zegary referencyjne, a także efekty analogowe Synergy Core, z dumą przedstawia rozszerzenie dla Galaxy 32 Synergy Core – funkcje sterowania odsłuchem dźwięku przestrzennego i immersyjnego oraz kalibracji głośników.
To rozszerzenie dla flagowego interfejsu Antelope pozwala użytkownikowi skonfigurować i sterować systemem odsłuchu dźwięku przestrzennego/immersyjnego pracującym z maksymalnie 16 kanałami lub 9.1.6 w formacie Dolby Atmos. Funkcja kompleksowej kalibracji głośników ułatwia korektę odpowiedzi pomieszczenia, zaś sama możliwość sterowania odsłuchem zwiększa łatwość obsługi całego systemu i przyspiesza pracę.
W ten sposób Galaxy 32 Synergy Core staje się idealnym interfejsem dla każdego systemu przetwarzania dźwięku przestrzennego lub immersyjnego - od użytku studyjnego, podczas miksowania i masteringu muzyki, poprzez udźwiękowianie filmów, programów telewizyjnych, gier i produkcji VR, po zastosowania live z wykorzystaniem wielokanałowych systemów nagłośnieniowych w salach koncertowych, teatrach i instalacjach artystycznych, a także podczas występów z użyciem dźwięku rozproszonego.
Rozległa kompatybilność dzięki wszechstronnej obsłudze wejść/wyjść
Interfejs oferuje bardzo szerokie możliwości komunikacji w zakresie monitorowania dźwięku przestrzennego, co pozwala na jego bezproblemową integrację z dowolnym systemem studyjnym. Wprowadzić doń można maksymalnie 16 kanałów audio z dowolnego źródła lub kombinacji źródeł - w tym przez Thunderbolt, Dante, MADI, HDX, ADAT, SPDIF lub analogowe wejścia liniowe – i wyprowadzić przez dowolne wyjście lub kombinację wyjść – niemal żadna konfiguracja nie jest niemożliwa do uzyskania!
Obsługa ponad 23 formatów
Konfiguracji formatu, w szerokiej gamie od stereo i 2.1 po Dolby Atmos 9.1.6, dokonuje się za pośrednictwem nowej sekcji Surround w oprogramowaniu sterującym. Interfejs może przyjmować kod SMPTE dla filmowych ścieżek dźwiękowych, co pozwala łatwo je synchronizować, a ustawienia konfiguracyjne mogą być zapamiętywane i przywoływane z wykorzystaniem presetów. Oprócz 23 konfiguracji fabrycznych, użytkownik może definiować własne, określając liczbę kanałów i format dźwięku, w ramach limitu 16 kanałów, korzystając z pokładowej matrycy komutacji.
Efektywne sterowanie odsłuchem
Panel wizualizujący układ głośników pozwala nie tylko na uzyskanie dostępu do ustawień dowolnego z nich, ale także na ich selektywne wyciszanie i włączanie odsłuchu solo. Bezpośrednio powyżej widoczne są mierniki poziomów sygnału w poszczególnych kanałach, przed lub po processingu, z zachowaniem kolejności, oznakowania i kodowania kolorami. Oczywiście dostępna jest globalna regulacja głośności dla całej konfiguracji, a także funkcje przyciszania i wyciszania. Głośność globalną można regulować za pomocą pokrętła enkodera na przednim panelu interfejsu.
Kompleksowa kalibracja głośników
Każdy z szesnastu kanałów dysponuje 8-pasmowym korektorem parametrycznym i opóźnieniem do 100 ms, co można wykorzystać do strojenia głośników, korekty odpowiedzi pomieszczenia i odległości pomiędzy głośnikami. Kolorowe wykresy prezentują zastosowane ustawienia korektora, filtrów i wynikową charakterystykę dla każdego głośnika. Oprócz tego regulować można poziom sygnału w każdym kanale, a także odwracać jego biegunowość. Dostępne jest ponadto globalne opóźnienie „lip-sync”, z dodatkowymi 100 milisekundami kompensacji dla wszystkich głośników.
Zarządzanie basem umożliwia monitorowanie treści niskotonowych
Elastycznie działające, konfigurowane filtry w każdym kanale głośnikowym umożliwiają kierowanie informacji niskotonowych do kanału LFE, co ułatwia miksowanie w przypadku konfiguracji, w których wykorzystano głośniki pracujące w niepełnym zakresie częstotliwości. Kompleksowe ustawienia, takie jak typ filtru, jego rząd i częstotliwość odcięcia, są dostępne dla poszczególnych filtrów dolnoprzepustowych i górnoprzepustowych, i wizualizowane na wykresie EQ danego kanału. Poziomy wysyłek na LFE są ustalane w oddzielnym oknie miksera, z możliwością umiejscowienia wysyłki sygnałów niskotonowych przed lub po korekcją kanałową. Oprócz tego użytkownik ma do dyspozycji opcje wyciszenia, odsłuchu solo i ominięcia filtrów. Ustawienia te mogą być ustalane dla każdego kanału indywidualnie lub łączone, w zależności od potrzeb.
Więcej informacji TUTAJ
polecane