Nokia DJ CUP - nowa edycja konkursu talentów muzycznych

16.05.2006 
Nokia DJ CUP - nowa edycja konkursu talentów muzycznych
Ogólnopolski konkurs Nokia DJ Cup odbędzie się już po raz trzeci. Konkurs ten przygotowany jest z myślą o młodych i utalentowanych polskich dj'ach, którzy chcieliby zagrać dla szerszej publiczności.
Najnowsza edycja Nokia DJ Cup skierowana jest do młodych ludzi miksujących muzykę z płyt winylowych, którzy ukończyli 18 lat. Warunkiem udziału w Nokia DJ Cup jest nadesłanie 30 minut zmiksowanej muzyki. W pierwszym etapie jury konkursowe wybierze 9 setów muzycznych, które przejdą do rundy półfinałowej i znajdą się w skróconych 7- minutowych wersjach na stronie www.nokia.com.pl/djcup. Internauci będą mogli ich posłuchać, ściągnąć i zagłosować na ulubione utwory już od 26 czerwca br. 4 półfinalistów, którzy przejdą do finału zagra na imprezie muzycznej Nokia Trends obok profesjonalnych artystów w dniu 15 lipca, na warszawskich Torach Wyścigów Konnych Służewiec. Pierwsze miejsce zostanie przyznane podczas imprezy, w trakcie której młodzi DJ-e zaprezentują publiczności swoje miksy.
"Każda z dwóch poprzednich, dotychczas zrealizowanych edycji konkursu, w 2003 i 2004 r., cieszyła się dużym zainteresowaniem środowiska DJ-ów oraz publiczności. Świadczy o tym rosnąca z roku na rok ilość nadsyłanych prac. Niesłabnące zamiłowanie do tworzenia i słuchania muzyki pokazuje także potrzebę organizowania tego rodzaju konkursów. Dzięki nim młodzi artyści mają możliwość bezpośredniego kontaktu z publicznością i sprawdzenia dotychczas nabytych umiejętności. DJ-e, którzy znajdą się w półfinale oraz w finale mają ułatwiony start w swojej dalszej karierze. To, jak wykorzystają  daną  im szansę będzie zależało już tylko od nich samych." - powiedziała Karolina Moczydłowska, Marketing Communications Manager w Nokia Poland.
Przykładem wyłonienia i wypromowania młodych talentów w poprzednich edycjach Nokia DJ Cup mogą być sukcesy zwycięzców poprzednich edycji: dj Goro i dj Zolvik.
Każdy z półfinalistów będzie miał możliwość pokazać swoje prawdziwe oblicze, zainteresowania, hobby na stworzonym specjalnie moblogu: www.nokiadjcup.moblog.pl, który ruszy 22 czerwca br. Wynik półfinałowego etapu konkursu będzie całkowicie zależał od gustów i głosów oddanych przez internautów. Na jednego wykonawcę będzie można oddać jeden głos w skali od 1 do 5. Na jedną z osób tych, które oddadzą swoje głosy, czeka nagroda  - najnowszy telefon muzyczny Nokia 3250.

Nadesłane miksy będą oceniane przez jury w składzie: 
• Iwona Korzybska - przewodnicząca, Groove Control; 
• Adam Krajewski z działu reklamy Radiostacji i Radia Zet; 
• Robert Leszczyński, redaktor naczelny magazynu Laif; 
• Norbert Borzym - DJ BERT, Boogi Mafia, BIS polskie Radio; 
• Robert Kowalik - DJ Dinn, Redaktor Naczelny Magazynu Fluid; 
• Łukasz Kamiński, dziennikarz muzyczny Gazety Wyborczej; 
• Monika "Dombro" Dąbrowska, producent MTV. 

Nokia Trends to impreza muzyczna, która w tym roku odbędzie się w Polsce po raz pierwszy. Polska jest jednym z 6 krajów obok Anglii, Francji, Niemiec, Węgier i Włoch, do których dotrą najnowsze światowe trendy muzycznie w okresie od maja do lipca 2006. W ubiegłym roku premierową odsłonę scen muzycznych w ramach Nokia Trends gościł Berlin, Niemcy.

O firmie Nokia
Firma Nokia jest światowym liderem w dziedzinie komunikacji bezprzewodowej. Dzięki doświadczeniu, innowacyjności, stosowaniu rozwiązań bezpiecznych i przyjaznych dla użytkownika firma stała się wiodącym dostawcą telefonów komórkowych oraz wiodącym dostawcą sieci telefonii komórkowej, stacjonarnych sieci szerokopasmowych oraz sieci opartych na IP. Dzięki uzyskaniu mobilności Internetu Nokia stwarza nowe możliwości dla przedsiębiorstw oraz wzbogaca codzienne życie ludzi. Nokia jest spółką obecną na wielu rynkach i notowaną na sześciu głównych giełdach papierów wartościowych.

Więcej informacji: www.nokia.com.pl/djcup

Star icon
Produkty miesiąca
Earthworks SR117 - mikrofon pojemnościowy wokalny
Sennheiser HD 490 PRO Plus - słuchawki studyjne
Close icon
Poczekaj, czy zapisałeś się na nasz newsletter?
Zapisując się na nasz newsletter możesz otrzymać GRATIS wybrane e-wydanie jednego z naszych magazynó