COKE LIVE FRESH NOISE. Nowe brzmienia - młodzi twórcy
Chcemy zainspirować młodych ludzi do rozwijania swych talentów. - mówi Mikołaj Ciaś, brand manager Coca-Cola w Polsce.
COKE LIVE FRESH NOISE może być początkiem prawdziwej muzycznej kariery lub po prostu zrealizowanym marzeniem - najważniejsze, żeby znaleźć się "po radosnej stronie życia ... - dodaje z uśmiechem Mikołaj Ciaś - Projekt jest bowiem integralną częścią filozofii "WITAJ PO RADOSNEJ STRONIE ŻYCIA. COCA-COLA".
Program COKE LIVE FRESH NOISE podzielony jest na kilka etapów:
I etap (marzec): aktywacja na www.coke.pl
W tej fazie uczestnicy - osoby indywidualne i/lub zespoły - po zalogowaniu się (założeniu profilu) na platformie internetowej www.coke.pl, będą mogli przesyłać stworzone przez siebie utwory. Wszyscy biorący udział w projekcie będą mieli szansę porównania swojej twórczości z pracami pozostałych uczestników.
II etap (kwiecień): warsztaty
W etapie tym zorganizowane zostaną warsztaty dla uczestników programu wyłonionych przez Akademię (specjalne jury projektu), którą utworzą muzycy: O.S.T.R, SMOLIK, Bartek Królik i Marek Piotrowski (twórcy sukcesu zespołu Sistars). Podczas czterech weekendowych spotkań z członkami Akademii
(w Poznaniu, Krakowie, Trójmieście, Warszawie) uczestnicy będą zgłębiać tajniki wiedzy muzycznej i poznają "klimat" pracy w profesjonalnym studiu.
III etap (maj): klubowa trasa koncertowa
Trzeci etap to trasa koncertowa, której gwiazdami będą wybrani przez internautów i Akademię uczestnicy warsztatów. Koncerty będą też okazją do wymiany doświadczeń, a przede wszystkim - świetnej zabawy! Koncerty odbędą się w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Trójmieście, czyli w miastach, w których wcześniej zorganizowane będą warsztaty.
Po zakończeniu trzech etapów wszyscy odwiedzający stronę www.coke.pl oraz członkowie Akademii wybiorą zwycięzcę programu. W nagrodę wystąpi on przed wielotysięczną publicznością podczas Coke Live Music Festival - festiwalu organizowanego przez Coca-Colę w Krakowie już po raz drugi.
Rozwój projektu będzie można śledzić na stronie www.coke.pl, gdzie od 1 marca zamieszczane będą relacje z kolejnych faz projektu, a także wypowiedzi członków Akademii.
Program COKE LIVE FRESH NOISE jest częścią dużej aktywacji muzycznej Coca-Coli. Kolejne szczegóły już wkrótce.
Przygotowanie i prowadzenie projektu (współpraca agencji):
Platforma internetowa: K2 Internet
Organizacja i produkcja: Alter Art
Współpraca media relations: Task Force Consulting
Zakup mediów: Starcom
Kreacja: Publicis
O firmie:
Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Wśród marek firmy dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki i nektary owocowe Cappy, napój energetyczny Burn, napoje herbaciane Nestea, napoje kawowe Nescafe Xpress oraz wody mineralne Multivita, Vita i naturalna woda źródlana Kropla Beskidu. System Coca-Cola w Polsce reprezentuje także Coca-Cola HBC Polska - oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 500 milionów konsumentów.
Więcej informacji:
Anna Solarek
Coca-Cola Poland Services
Tel. (022) 579 68 87, Fax (022) 579 68 69
E-mail: [email protected]
Task Force Consulting
Tel./fax (022) 855 56 85
Tel./fax (022) 855 56 97
polecane