Coke Live Fresh Noise - Muzyka po radosnej stronie życia

15.02.2008 
Coke Live Fresh Noise - Muzyka po radosnej stronie życia
15 lutego, 2008 r. 18 lutego rozpoczyna się druga edycja konkursu muzycznego Coca-Cola - Coke Live Fresh Noise 2008. Program skierowany jest do młodych muzyków rozpoczynających swoją karierę w branży muzycznej i wykonujących dj sety, hip-hop, muzykę klubową, pop, r'n'b oraz rock.

Młodych wykonawców oceniać będzie doświadczone jury, w którego skład weszli m.in. O.S.T.R, Plan B oraz Boogie Mafia. Finaliści Coke Live Fresh Noise będą mieli okazję uczestniczyć w warsztatach prowadzonych przez członków jury oraz specjalnych gości, m.in. Piotra Banacha oraz Wojciecha Waglewskiego. Zwycięzca konkursu wystąpi na Coke Live Music Festival w Krakowie i otrzyma profesjonalny sprzęt muzyczny.
Od poniedziałku 18 lutego młodzi polscy muzycy mogą rejestrować się w konkursie i umieszczać swoje utwory oraz pliki wideo na portalu Coke Live Fresh Noise pod adresem www.coke.pl/cokelivefreshnoise. Najlepszych wykonawców wyłonią wspólnie internauci oraz specjalna Akademia, złożona z czołowych muzyków młodego pokolenia. W jej skład weszli O.S.T.R, jeden z najbardziej uznanych artystów hiphopowych w Polsce, Plan B, czyli Bartek Królik i Marek Piotrowski, autorzy sukcesu SiStars oraz Boogie Mafia, niezwykle popularny duet breakbeatowo-house'owy z Warszawy. Specjalnie dla uczestników programu i użytkowników portalu, członkowie Akademii będą na stronie regularnie dzielić się swoimi poradami, inspiracjami i spostrzeżeniami dotyczącymi współczesnej muzyki.
Pierwszy etap konkursu potrwa do 25 marca. Na portalu Coke Live Fresh Noise młodzi muzycy będą mogli zakładać swoje profile, a także zamieścić swoją muzykę i komentować utwory innych. Następnie do 1 kwietnia Akademia oraz użytkownicy portalu wybiorą dwudziestu wykonawców, którzy wezmą udział w warsztatach prowadzonych przez członków jury w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Trójmieście. Spośród uczestników warsztatów zostanie wyłonionych 5 finalistów, z których grona członkowie Akademii oraz internauci wyłonią zwycięzcę Coke Live Fresh Noise 2008. W nagrodę otrzyma on profesjonalny sprzęt muzyczny oraz wystąpi przed wielotysięczną publicznością trzeciej edycji Coke Live Music Festival w Krakowie, jednego z największych wydarzeń muzycznych tego roku.

To już druga edycja Coke Live Fresh Noise. Laureatem zeszłorocznej odsłony jest Baron, członek święcącego coraz większe sukcesy zespołu Afromental, którego debiutancka płyta spotkała się z ciepłym przyjęciem zarówno krytyków, jak i publiczności.
"Zwycięstwo w Coke Live Fresh Noise dało mi możliwość wypromowania mojej twórczości i poznania niesamowitych ludzi. Występ na Coke Live Music Festival był niesamowitym doświadczeniem i najlepszym ukoronowaniem pracy z instrumentami i komputerem w domu. Coke Live Fresh Noise polecam każdemu, kto tworzy, komponuje i produkuje, a chce być usłyszany i doceniony przez szerokie grono odbiorców. To świetna zabawa i sprawdzian własnej twórczości" - powiedział Baron.
Coke Live Fresh Noise razem z Coke Live Music Festival są elementami programu muzycznego firmy Coca-Cola, zatytułowanego "Muzyka po radosnej stronie życia".
"Cieszymy się, że mogliśmy przyczynić się do sukcesu Barona. Jego rosnąca popularność i ilość młodych wykonawców, którzy wzięli udział w poprzedniej edycji Coke Live Fresh Noise udowodniły, że program Coca-Cola z powodzeniem wypełnił lukę na polskim rynku muzycznym. My nie chcemy promować sztucznych gwiazd, ale pomóc młodym utalentowanym wykonawcom podszkolić swój warsztat i realizować własne marzenia. Chcemy, aby dzięki Coke Live Fresh Noise mogli się oni dzielić swoją pasją z innymi" - powiedział Wojtek Dubasiewicz, młodszy menadżer marki w Coca-Cola i członek jury konkursu.
Program stwarza młodym wykonawcom możliwości poszerzania swoich horyzontów i pasji, a także profesjonalnego warsztatu. W tym celu do programu zaangażowano uznanych polskich muzyków i producentów. Ich rola nie ograniczy się tylko do wyselekcjonowania najlepiej zapowiadających się reprezentantów nowych brzmień. Podczas cyklu warsztatów w profesjonalnych studiach muzycznych, członkowie jury oraz specjalni goście, m.in. Piotr Banach oraz Wojciech Waglewski, będą dzielić się swoim bogatym doświadczeniem. Młodzi muzycy będą mogli także zobaczyć jak wygląda praca w studio, a producenci dowiedzieć się jak działa profesjonalne oprogramowanie muzyczne.
"Udało nam się zaprosić do jury producentów, którzy są niekwestionowanymi autorytetami w swoich gatunkach. Wszyscy zaproszeni goście niezwykle poważnie podchodzą do pracy z uczestnikami warsztatów, dzięki temu bariery dzielące profesjonalny świat muzyczny i młodych pasjonatów zostały złamane. Takie spotkania mają ogromną wartość i cieszymy się, że mogliśmy do nich doprowadzić podczas Coke Live Fresh Noise" - uważa Mikołaj Ziółkowski, szef agencji Alter Art i członek jury.

Więcej informacji na stronie www.coke.pl/cokelivefreshnoise/

Przy tworzeniu programu Coke Live Fresh Noise ściśle współpracowały ze sobą zajmujące się projektem agencje oraz przedstawiciele Klienta. Za organizację i produkcję odpowiada agencja Alter Art, kreację przygotowała agencja Publicis, koncepcję działań on-line K2 Internet,  za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom, a za komunikację public relations odpowiada Edelman Polska. Po stronie Klienta projekt prowadzi Wojciech Dubasiewicz, młodszy menadżer marki Coca-Cola oraz Katarzyna Borucka, menadżer ds. komunikacji i relacji zewnętrznych firmy.

O FIRMIE:
Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Wśród marek firmy dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki i  nektary owocowe Cappy, napój energetyczny Burn, napoje herbaciane Nestea, oraz wody mineralne Multivita, Vita i naturalna woda źródlana Kropla Beskidu. System Coca-Cola w Polsce reprezentuje także Coca-Cola HBC Polska - oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 500 milionów konsumentów

Star icon
Produkty miesiąca
Earthworks SR117 - mikrofon pojemnościowy wokalny
Sennheiser HD 490 PRO Plus - słuchawki studyjne
Close icon
Poczekaj, czy zapisałeś się na nasz newsletter?
Zapisując się na nasz newsletter możesz otrzymać GRATIS wybrane e-wydanie jednego z naszych magazynó