Coke Live Fresh Noise - Muzyka po radosnej stronie życia

15.02.2008 
Coke Live Fresh Noise - Muzyka po radosnej stronie życia
15 lutego, 2008 r. 18 lutego rozpoczyna się druga edycja konkursu muzycznego Coca-Cola - Coke Live Fresh Noise 2008. Program skierowany jest do młodych muzyków rozpoczynających swoją karierę w branży muzycznej i wykonujących dj sety, hip-hop, muzykę klubową, pop, r'n'b oraz rock.

Młodych wykonawców oceniać będzie doświadczone jury, w którego skład weszli m.in. O.S.T.R, Plan B oraz Boogie Mafia. Finaliści Coke Live Fresh Noise będą mieli okazję uczestniczyć w warsztatach prowadzonych przez członków jury oraz specjalnych gości, m.in. Piotra Banacha oraz Wojciecha Waglewskiego. Zwycięzca konkursu wystąpi na Coke Live Music Festival w Krakowie i otrzyma profesjonalny sprzęt muzyczny.
Od poniedziałku 18 lutego młodzi polscy muzycy mogą rejestrować się w konkursie i umieszczać swoje utwory oraz pliki wideo na portalu Coke Live Fresh Noise pod adresem www.coke.pl/cokelivefreshnoise. Najlepszych wykonawców wyłonią wspólnie internauci oraz specjalna Akademia, złożona z czołowych muzyków młodego pokolenia. W jej skład weszli O.S.T.R, jeden z najbardziej uznanych artystów hiphopowych w Polsce, Plan B, czyli Bartek Królik i Marek Piotrowski, autorzy sukcesu SiStars oraz Boogie Mafia, niezwykle popularny duet breakbeatowo-house'owy z Warszawy. Specjalnie dla uczestników programu i użytkowników portalu, członkowie Akademii będą na stronie regularnie dzielić się swoimi poradami, inspiracjami i spostrzeżeniami dotyczącymi współczesnej muzyki.
Pierwszy etap konkursu potrwa do 25 marca. Na portalu Coke Live Fresh Noise młodzi muzycy będą mogli zakładać swoje profile, a także zamieścić swoją muzykę i komentować utwory innych. Następnie do 1 kwietnia Akademia oraz użytkownicy portalu wybiorą dwudziestu wykonawców, którzy wezmą udział w warsztatach prowadzonych przez członków jury w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Trójmieście. Spośród uczestników warsztatów zostanie wyłonionych 5 finalistów, z których grona członkowie Akademii oraz internauci wyłonią zwycięzcę Coke Live Fresh Noise 2008. W nagrodę otrzyma on profesjonalny sprzęt muzyczny oraz wystąpi przed wielotysięczną publicznością trzeciej edycji Coke Live Music Festival w Krakowie, jednego z największych wydarzeń muzycznych tego roku.

To już druga edycja Coke Live Fresh Noise. Laureatem zeszłorocznej odsłony jest Baron, członek święcącego coraz większe sukcesy zespołu Afromental, którego debiutancka płyta spotkała się z ciepłym przyjęciem zarówno krytyków, jak i publiczności.
"Zwycięstwo w Coke Live Fresh Noise dało mi możliwość wypromowania mojej twórczości i poznania niesamowitych ludzi. Występ na Coke Live Music Festival był niesamowitym doświadczeniem i najlepszym ukoronowaniem pracy z instrumentami i komputerem w domu. Coke Live Fresh Noise polecam każdemu, kto tworzy, komponuje i produkuje, a chce być usłyszany i doceniony przez szerokie grono odbiorców. To świetna zabawa i sprawdzian własnej twórczości" - powiedział Baron.
Coke Live Fresh Noise razem z Coke Live Music Festival są elementami programu muzycznego firmy Coca-Cola, zatytułowanego "Muzyka po radosnej stronie życia".
"Cieszymy się, że mogliśmy przyczynić się do sukcesu Barona. Jego rosnąca popularność i ilość młodych wykonawców, którzy wzięli udział w poprzedniej edycji Coke Live Fresh Noise udowodniły, że program Coca-Cola z powodzeniem wypełnił lukę na polskim rynku muzycznym. My nie chcemy promować sztucznych gwiazd, ale pomóc młodym utalentowanym wykonawcom podszkolić swój warsztat i realizować własne marzenia. Chcemy, aby dzięki Coke Live Fresh Noise mogli się oni dzielić swoją pasją z innymi" - powiedział Wojtek Dubasiewicz, młodszy menadżer marki w Coca-Cola i członek jury konkursu.
Program stwarza młodym wykonawcom możliwości poszerzania swoich horyzontów i pasji, a także profesjonalnego warsztatu. W tym celu do programu zaangażowano uznanych polskich muzyków i producentów. Ich rola nie ograniczy się tylko do wyselekcjonowania najlepiej zapowiadających się reprezentantów nowych brzmień. Podczas cyklu warsztatów w profesjonalnych studiach muzycznych, członkowie jury oraz specjalni goście, m.in. Piotr Banach oraz Wojciech Waglewski, będą dzielić się swoim bogatym doświadczeniem. Młodzi muzycy będą mogli także zobaczyć jak wygląda praca w studio, a producenci dowiedzieć się jak działa profesjonalne oprogramowanie muzyczne.
"Udało nam się zaprosić do jury producentów, którzy są niekwestionowanymi autorytetami w swoich gatunkach. Wszyscy zaproszeni goście niezwykle poważnie podchodzą do pracy z uczestnikami warsztatów, dzięki temu bariery dzielące profesjonalny świat muzyczny i młodych pasjonatów zostały złamane. Takie spotkania mają ogromną wartość i cieszymy się, że mogliśmy do nich doprowadzić podczas Coke Live Fresh Noise" - uważa Mikołaj Ziółkowski, szef agencji Alter Art i członek jury.

Więcej informacji na stronie www.coke.pl/cokelivefreshnoise/

Przy tworzeniu programu Coke Live Fresh Noise ściśle współpracowały ze sobą zajmujące się projektem agencje oraz przedstawiciele Klienta. Za organizację i produkcję odpowiada agencja Alter Art, kreację przygotowała agencja Publicis, koncepcję działań on-line K2 Internet,  za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom, a za komunikację public relations odpowiada Edelman Polska. Po stronie Klienta projekt prowadzi Wojciech Dubasiewicz, młodszy menadżer marki Coca-Cola oraz Katarzyna Borucka, menadżer ds. komunikacji i relacji zewnętrznych firmy.

O FIRMIE:
Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Wśród marek firmy dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki i  nektary owocowe Cappy, napój energetyczny Burn, napoje herbaciane Nestea, oraz wody mineralne Multivita, Vita i naturalna woda źródlana Kropla Beskidu. System Coca-Cola w Polsce reprezentuje także Coca-Cola HBC Polska - oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 500 milionów konsumentów

Star icon
Produkty miesiąca
Sennheiser MD 421 Kompakt
Close icon
Poczekaj, czy zapisałeś się na nasz newsletter?
Zapisując się na nasz newsletter możesz otrzymać GRATIS wybrane e-wydanie jednego z naszych magazynó