Piknik firmowy - sukces rynkowy?
Budowanie pozytywnego wizerunku, dbałość o pracowników i relacje panujące w firmie to bardzo ważny aspekt działalności. Nie każda firma ma jednak rozbudowane możliwości organizacji wydarzeń, które ocieplą jej wizerunek i pozytywnie wpłyną na atmosferę pracy. Nie oznacza to, że należy rezygnować z tego typu przedsięwzięć. W takim przypadku warto powierzyć kompleksową organizację eventu zaufanej firmie, za którą przemawiają lata doświadczenia i stali klienci.
Śląska Agencja Reklamy i Marketingu przez 17 lat swojej działalności zrealizowała ponad 4000 eventów dla wielu klientów, z którymi nawiązała długotrwałą współpracę. Zespół ludzi pracujących w agencji, dzięki swojej pomysłowości
i innowacyjności, może poszczycić się osiąganiem zamierzonych celów i efektów. Własna nowoczesna technika estradowa oraz studio graficzne i filmowe pozwalają na organizację wydarzeń różnorodnych i dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Agencja kreuje, produkuje i współprodukuje koncerty, festiwale oraz imprezy masowe. Wśród tych wszystkich wydarzeń, warto wyróżnić organizację różnego rodzaju niezwykłych pikników firmowych, które za każdym razem potrafią zaskakiwać świeżymi pomysłami i sposobami realizacji nie tylko samych klientów, ale i ich uczestników. Kreatywność i możliwości zespołu SARiM pozwalają na spełnianie oczekiwań klientów od wielu lat, bo każdy organizowany piknik jest wyjątkowy.
Dotychczas SARiM, korzystając z kilkunastoletniego doświadczenia, przygotowywała tego typu wydarzenia między innymi dla Tauronu, Żywca Zdrój, Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa, PKN ORLEN, EDFu, Sandvika, Johnson Controls, General Electric i wielu, wielu innych. Współpraca z działami HR zawsze była pomocna przy dostosowywaniu szczegółowych rozwiązań do linii zarządzania w danej firmie.
Pikniki niewątpliwie kojarzone są ze spędzaniem czasu na świeżym powietrzu przy posiłku. Nie jest to jednak czas, który spędzamy wyłącznie w bliskim gronie. Piknik firmowy może być doskonałą formą promocji i spełniać zadania świadomościowe, wizerunkowe i sprzedażowe, podporządkowane strategiom marki. W firmach umożliwia realizację celów integracyjnych i budowę związków między rodzinami pracowników (charakter pikników częściej ma charakter rodzinny, niż indywidualny).
Z uwagi na cele, które mają być realizowane za pośrednictwem pikników, nie należy ograniczać ich do spontanicznego spędzania czasu na zewnątrz. By wydarzenie przyniosło zamierzone efekty, należy zaprojektować rozrywki, które będą odpowiadać strategii biznesowej firmy.
SARiM, przez wzgląd na duże doświadczenie w organizacji pikników, zauważa, że organizacja takich imprez wymaga szczególnej troski nie tylko o miejsce i "zawartość koszyka", bo każdy szczegół ma tutaj znaczenie. Z tego powodu w ofercie firmy można znaleźć największą ilość atrakcji piknikowych, które dostosowane są do indywidualnych potrzeb klientów. Warto wspomnieć, że wiele z tych atrakcji SARiM produkuje samodzielnie.
Więcej informacji na temat Śląskiej Agencji Reklamy i Marketingu można znaleźć na stronie www.sarim.com.pl.
polecane