Rob Papen - Go2

01.05.2018  | Paweł Pruski
Rob Papen - Go2

Go2 jest najnowszym wirtualnym syntezatorem stworzonym przez Roba Papena. W odróżnieniu od poprzednich propozycji - cechuje go prostota oraz położenie nacisku na szybkie osiąganie ciekawych rezultatów. Propozycja dla początkujących, która z pewnością zadowoli również bardziej zaawansowanych adeptów sztuki syntezy.

Rob Papen rozpoczął swoją przygodę z muzyką elektroniczną w wieku 15 lat. Zainspirowany dokonaniami Vangelisa, Klausa Schulze oraz innych tuzów klasycznej elektroniki, postanowił spróbować własnych sił w powyższej materii. Z biegiem czasu okazało się jednak, że prawdziwym powołaniem Papena nie jest tworzenie muzyki, ale instrumentów. Tak więc, po 40 latach od wspomnianego okresu, Papen ma na swoim koncie pokaźną ilość instrumentów, tworzonych głównie w postaci wtyczek VSTi. Wystarczy wymienić doskonale znane: Predator 2, Blue 2, czy Blade. Kilka dni temu do powyższego grona dołączył kolejny wirtualny syntezator - Go2.

 

 

 Pierwszoplanową cechą Go2 jest jego architektura. Pomimo lekko futurystycznej szaty graficznej, konstrukcja jest niezwykle prosta. Do dyspozycji mamy zbiór podstawowych parametrów: obwiednie, filtry, matryca modulacyjna. Syntezator wyposażony jest również w arpegiator, chorus, flanger, delay, reverb oraz pokaźną liczbę gotowych presetów (600). Brak jakichkolwiek dodatkowych "udziwniaczy". Nie oznacza to, że GO2 jest ubogim instrumentem. Wręcz przeciwnie - dzięki przemyślanej ergonomii oraz wspomnianej prostocie pozwala na tworzenie wielu interesujących brzmień. Wszystkie parametry są bezpośrednio dostępne w głównym widoku - nie musimy zagłębiać się  w kolejne, ukryte struktury. 

 

 

Go2 dostępny jest na platformie Windows oraz OSX. Na chwilę bieżącą cena wynosi: 49 euro.

Strona producenta: https://www.robpapen.com/go2.html

Zobacz także test wideo:
EVE Audio SC4070 - aktywne monitory główne
EVE Audio SC4070 - aktywne monitory główne
SC4070 to monitory dla bardzo wymagających realizatorów, którzy cenią sobie neutralny brzmieniowo odsłuch o dużych możliwościach w zakresie dynamiki. Świetnie radzą sobie zarówno z materiałem surowym, bez kompresji, jak i silnie nasyconym, z poziomem LU dochodzącym do -7 dB, tak jak ma to miejsce w przypadku wielu utworów na Spotify. To sprawia, że można z nich korzystać także w pracowniach masteringowych, nie wspominając już o studiach produkcyjnych i postprodukcyjnych. Wprawdzie nie są tanie, ale w przypadku narzędzi dla profesjonalistów to rzecz oczywista.
Star icon
Produkty miesiąca
MIPRO MI 58 — cyfrowy system bezprzewodowy IEM
Close icon
Poczekaj, czy zapisałeś się na nasz newsletter?
Zapisując się na nasz newsletter możesz otrzymać GRATIS wybrane e-wydanie jednego z naszych magazynó
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT